Przejdź do zawartości

Dostawy i płatności

(wyciąg z Regulaminu - § 7)
 
1. Ceny wskazane w Sklepie zamieszczone przy danym Produkcie stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu Zamówienia. 
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty w zależności od formy Dostawy Produktu: 
a. Dostawa kurierem DPD: 
  • płatność za pobraniem, 
  • karta płatnicza lub przelew bankowy przez Operatorów płatności, 
a. Paczkomat InPost: 
  • karta płatnicza lub przelew bankowy przez Operatorów płatności, 
c. Kurier Ambro Express: 
  • karta płatnicza lub przelew bankowy przez Operatorów płatności, 
  • płatność za pobraniem 
3. Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy Sprzedaży w terminie określonym warunkami Umowy. 
4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w powyższym ustępie Sprzedawca informuje Użytkownika o niemożności rozpoczęcia realizacji Umowy oraz wzywa do zapłaty w ostatecznym wyznaczonym terminie. Niewywiązanie się z obowiązku zapłaty rozwiązuje zawartą Umowę z winy Klienta.  
5. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczpospolitej.
6. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkt będący przedmiotem Umowy bez wad. 
7. Zamówiony Produkt dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta. 
8. Wysyłka Produktu następuje w terminie do 10 dni roboczych, licząc od daty złożenia zamówienia. W przypadku Produktów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może zostać wydłużony do 20 dni, o czym Klient jest informowany przy potwierdzeniu Zamówienia drogą e-mail. 
9. W dniu wysłania Produktu do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta lub przy pomocy wiadomości SMS na numer telefonu Klienta, informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. 
10. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 
11. Sprzedawca na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej dostarcza elektroniczny dowód zakupu obejmujący dostarczane Produkty. 
 
Ładowanie...
Twój koszyk jest pusty.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.